عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۳
در اختتامیه جشنواره «المصطفی» صورت می‌گیرد
در آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی «المصطفی» از مقام قرآنی مرجع عالیقدر تقلید آیت‌الله مظاهری تجلیل به عمل می‌آید.
عقیق:همزمان با آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی «المصطفی» قرار است به‌ پاس خدمات و مجاهدت‌های قرآنی آیت‌الله‌العظمی حسین مظاهری، از این مرجع تقلید تجلیل به عمل آید.

به گفته دبیر این جشنواره قرآنی در این مراسم حوزه علمیه اصفهان، حوزه علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مرکز آموزش‌های تخصصی حوزه‌های علمیه، مرکز مهدویت و دیگر ارگان ها مشارکت داشته اند و این جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی که فراتر از یک مسابقه و یک نوع فرهنگ‌سازی است، ضمن گرامیداشت منتخبین این مسابقات به عنوان یک نماد از یکی از مراجع به عنوان خادمان قرآنی تقدیر خواهد کرد.

امسال اصفهان میزبان برگزاری این دوره جشنواره است در حالی که تا به حال حدود 20 کشور آن را برگزار کرده‌اند و حدود 20 کشور دیگر در حال برگزاری آن هستند، مجموع شرکت‌کنندگان این جشنواره در داخل کشور 6 هزار نفر و خارج از کشور تاکنون 5 هزار نفر است که مرحله نهایی بخش مهارتی آن در شهر اصفهان برگزار شده و در حدود 80 نفر در رشته‌های مهارتی میهمان اصفهان هستند.

فردا پنجشنبه از ساعت 9 صبح سالن اهل بیت (ع) میزبان اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی «المصطفی» خواهد بود که با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های قرآنی آیت‌الله مظاهری برگزار می‌شود و آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس جامعةالمصطفی العالمیه در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین