عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
در دیدار جمعی از پاسداران و مسؤولان عقیدتی رده‌های مختلف سپاه مطرح شد
یکی از مراجع تقلید گفت: خداوند مصداق‌های حق و باطل را در آیات قرآن مشخص می‌کند و به بیان مثال‌هایی می‌پردازد تا مردم چیستی حق و باطل را درک کنند.
عقیق:آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران و مسؤولان عقیدتی رده‌های مختلف سپاه اظهار کرد: خداوند مصداق‌های حق و باطل را در آیات قرآن مشخص می‌کند و به بیان مثال‌هایی می‌پردازد تا مردم چیستی حق و باطل را درک کنند.
وی خاطرنشان کرد: پیامبران به عنوان هادی مردم مبعوث شدند تا مردم را بشارت دهند و بترسانند. اینکه خداوند پیامبرانی فرستاده نشاندهنده لطف و محبت است زیرا خداوند بندگانش را دوست دارد بنابراین می‌خواهد از گمراهی آنها جلوگیری کند تا به بیراهه نروند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند در برابر بندگان صبر می‌کند در حالی قدرت مطلق در دست او است گفت: پیامبران و بزرگان دین در برابر گناه و معصیت بندگان سختی‌های فراوانی را متحمل شدند. گناهکاران پیامبران را سد راه خود می‌دانستند بنابراین اسباب آزار آنها را فراهم می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: انسان‌های نادان مادی‌پرست و دنیاپرست هستند و چشم به دنیا دارند و استقلال نداشته و از نور علم محروم هستند.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: چنین افرادی با علما ارتباط نداشته و به دلیل نداشتن آگاهی به هر سو می‌روند ولی انسان مؤمن جا به جایی و لغزشی ندارد و مانند کوهی است و حتی از کوه نیز سخت‌تر محسوب می‌شود زیرا کوه نیز به مرور زمان ساییده می‌شود.
وی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم کسانی که در سپاه فعالیت دارند ثابت قدم، زیر سایه ولایت و متمسک به اهل بیت(ع) هستند تا حق و باطل را تشخیص دهند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین