عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
در گفتگویی عنوان شد:
حجت الاسلام حسینی گفت: با توجه به تشکیل جلسه های مختلف، لیست نهایی مدعوین خارجی مسابقات بین المللی قرآن کریم، تا پایان بهمن ماه تکمیل می شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفتگویی؛ درخصوص تمهیدات لازم در برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم، تقریبا دوماه است که با برگزاری جلسه های منسجم در کمیته های مختلف از جمله مدعوین، تشریفات، داوری ها و ... کار خود را آغاز کرده و تصمیم گیری ها برای همکاری با دیگر نهاد های قرآنی، مانند موسسات قرآنی دانشجویان، حوزه های علمیه، سازمان بهزیستی صورت گرفته است. همچنین با توجه به دعوتی که از مهمانان بخش بین الملل داشتیم، لیست مدعوین خارجی ما تا پایان بهمن ماه کامل خواهد شد.
وی درادامه درخصوص پذیرایی از مهمانان قرآنی، بیان کرد: همه هماهنگی ها اعم از سالن پذیرایی، اسکان و تشریفات با لطف و همکاری دوستان کمیته تشریفات انجام شده است و در کنارش گروه های کارگردانی و هنری مسابقات آماده به کار هستند و فعالیت های خودشان را شروع کرده اند.
دبیر ستاد برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، درخصوص انتخاب دو فضا برای برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: براساس تداخلی که سال گذشته بین گروه شرکت کنندگان خانم و آقا در مصلی تهران ایجاد شد، ما را بر این واداشت که این دوره از مسابقات را با در نظر گرفتن دو فضا، منظم تر از سال گذشته برگزار کنیم. همچنین در بخش بانوان، همه امور به غیر از برپایی افتتاحیه و اختتامیه برعهده خواهران است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی، در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه مصلی تهران سالن های مجزا برای برگزاری چندین مسابقه ی همزمان ندارد، سال گذشته با مقداری ناهماهنگی مواجه شدیم و در نظر داریم که امسال با تدابیری بیشتر سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم را پیش ببریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین