عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
در همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی مطرح شد:
همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی در شهر قصرشیرین کرمانشاه برگزار شد.
عقیق:همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌ رسانی در شهر قصر شیرین کرمانشاه برگزار شد. در اولین روز این همایش دو روزه که با هدف حضور و خدمت‌رسانی بیشتر هیأت‌ها به عرصه‌های اجتماعی با تمرکز به امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و کرمان برگزار شد بیش از 400 هیأت شاخص از سراسر کشور شرکت کردند و صاحب‌نظران و فعالان این عرصه به ایراد سخنرانی پرداختند.

حسین یکتا: جبهه فرهنگی انقلاب باید به صورت حرفه‌ای وارد میدان کمک‌رسانی شود
حسین یکتا مدیر عامل بنیاد کرامت گفت: جهاد امروز خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استانهای کرمانشاه و کرمان است و  همانطور که رهبر انقلاب فرمود برای حضور در این عرصه باید شتافت.
وی که از اولین روز زلزله کرمانشاه در مناطق آسیب‌دیده از زلزله حضور دارد با اشاره به وسعت این مناطق افزود: وسعت گیلان غرب، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین با بم و رودبار قابل مقایسه نیست و 20000 خانه تخریب شده‌اند و قابل سکونت نیستند.
وی در توصیه به هیأت‌های مذهبی بیان داشت: بنابر فرموده رهبر انقلاب باید بین فعالیت‌های فرهنگی و خدمات اجتماعی پیوند بدهیم. پس برای خدمت‌رسانی باید به دل خط زد و وارد میدان شد و نمی‌شود بیرون گود نشست و توقع پیشرفت داشت.
مدیرعامل بنیاد کرامت با تاکید بر  لطف امام زمان در هدایت هیأت‌ها به سمت پویش «هر هیأت یک روستا» و امدادرسانی اجتماعی آنها افزود: مردم و کمک‌های مردمی را در برنامه‌ریزی‌ها در نظر بگیرید و آنان را پای کار بیاورید.
یکتا با تشریح توطئه دشمن در تفرقه‌افکنی بین اقلیت‌های منطقه اعم از شیعه و سنی و توصیه به مراقبت در این عرصه،  گفت:  دشمن هدف دارد با پول مردم و با حذف هیئات و قشر مذهبی در جامعه جا باز کند و اگر جبهه انقلاب، حرفه‌ای وارد میدان نشود عقب خواهیم ماند. پس اگر دیر به میدان بیاییم کسان دیگر می‌آیند و اگر بیاییم و نمانیم تاثیر مداوم نخواهیم داشت.
وی در این باره افزود: مردم همیشه پای کار هستند و ما باید مدیریت مناسبی در این امر داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین