عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
حضرت آیت الله علوی گرگانی:
باید بدانیم، دشمن همیشه دشمن است و برای فریب و گمراهی، گاهی در لباس دوست وارد می شود؛ همه در اغتشاشات دیدند که چگونه برخی جوانان ساده لوح را فریب دادند و خود تماشا گر ماجرا شدند و از مشکلات به نفع خود بهره بردند.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار  جمعی از مسئولان شهر کهک  قم بر خدمت صادقانه و دلسوزانه تاکید کردند و با هشدار نسبت به مسئله فضای مجازی، گفتند: خطر فضای مجازی در همین اغتشاشات اخیر مشخص شد.

معظم له بیان داشتند: در این ماجرا، بعضی از جوانان گرفتار همین فضای مجازی شده و فریب خوردند و ناخواسته وارد اغتشاشات گردیدند و مشکلاتی را برای خود و نظام  ایجاد کردند.

ایشان افزودند: باید بدانیم، دشمن همیشه دشمن است و برای فریب و گمراهی گاهی در لباس دوست وارد می شود، و  همه در اغتشاشات دیدند که چگونه جوانان ساده لوح را فریب دادند و خود تماشا گر ماجرا شدند و از مشکلات به نفع خود بهره بردند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه پیروی از دین و ولی فقیه، می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرد، تاکید کردند: باید آحاد ملت و مسئولین پیرو ولی فقیه باشند، مطیع و گوش به فرمان بوده تا از  هر لحاظ شاهد پیشرفت جامعه باشیم.

 


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین