عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱
مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه؛
حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده گفت: طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه دوره آموزشی برای 2 هزار مُبلغ اعزامی برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده؛ مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه درباره اعزام مُبلغ در ایام فاطمیه (س) برای تبلیغ فرهنگ ومعارف فاطمی تصریح کرد: در ایام فاطمیه سال جاری نسبت به اعزام 2 هزار مُبلغ به نقاط مختلف کشور اقدام کرده‌ایم که این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه از منظر مقام معظم رهبری یکی از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی ایران، مطرح شدن مکرر نام حضرت فاطمه زهرا (س) است، تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی این اداره کل اعزام مُبلغان در 6 مناسبت سالانه به آستان امامزادگان و بقاع متبرکه است.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ارتقای سطح کیفی تبلیغ دینی را یکی از شرح وظایف‌های این اداره کل دانست و گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی به‌صورت مستمر برای مُبلغان برگزار می‌شود تا بتوانند اثرگذاری کافی را داشته باشند و با حضور خود در مناطق مختلف منشاء اثر باشند و دچار یکنواختی نشوند بلکه به مسائل روز و نیازها و شُبهات مردم نیز توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده از برگزاری دوره آموزشی الزامی برای 2 هزار مُبلغ اعزامی ایام فاطمیه سال جاری خبر داد و افزود: طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه نیز دوره آموزشی با حضور اساتیدی همچون آیت‌الله میرباقری، آیت‌الله نجم‌الدین طبسی، حجت‌الاسلام شرفخانی و .. برگزار می‌شود.

وی تولی و تبری و خطبه فدکیه را از جمله مباحثی برشمرد که برای مُبلغان در دوره آموزشی بیان می‌شود و ادامه داد: هر مُبلغی در دوره آموزشی هشت ساعته حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف معرفی دستاوردهای انقلاب در کنار بیان برخی خلأها را از جمله محورهایی دانست که مُبلغان به آن اشاره می‌کنند و خاطرنشان کرد: آیت‌الله سبحانی نیز در روز ۲۶ بهمن‌ماه با مُبلغان دیدار می‌کنند و باموضوع بصیرت‌افزایی، دفاع از مظلوم و مطالب و حقایقی که از زبان حضرت زهرا (س) بیان شد، به ایراد سخنرانی می پردازند.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده آغاز اعزام مُبلغان را از ۲۷ بهمن‌ماه دانست و یادآور شد: این اعزام‌ها تا دوم اسفندماه سال جاری ادامه دارد.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین