عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه(س) تشریح شد.
عقیق:جمال‌الدین بانج فروزش، رئیس گروه برنامه‌ریزی مناسبت‌های مذهبی و انقلابی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تدابیر درنظر گرفته شده جهت برگزاری هرچه باشکوه‌‌تر مراسمات مذهبی در ایام فاطمیه(س) گفت: در این ایام سعی شده به توصیه‌های مقام معظم رهبری، علما و مراجع در خصوص برگزاری مجالس عزاداری حضرت زهراء(س) توجه شود.

وی افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه (س) با دهه فجر انقلاب اسلامی، تعامل و همکاری میان هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در برگزاری همایش‌های فاطمیون و آئین‌های سوگواری خواهیم داشت.

فروزش با اشاره به اعزام مبلغان در ایام فاطمیه (س) گفت: طی تعاملی که با اداره کل مبلغان و امور مساجد صورت گرفته، قرار است مبلغانی متخصص و همچنین مداحان و ذارکان و قاریان کشور به استان‌های سراسر کشور و اجرا برنامه‌های مذهبی اعزام شوند.

وی تأمید کرد: یکی از تدابیر اندیشیده شده در این ایام، جلوگیری از برخی آسیب از جمله برگزاری تشییع جنازه‌های نمادین در ایام فاطمیه(س) است.

رئیس گروه برنامه‌ریزی مناسبت‌های مذهبی و انقلابی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های مختلف با موضوع «سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، آئین همسرداری و تربیت فرزند از نگاه حضرت زهراء(س)» از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته برای ایام فاطمیه (س) است.

فروزش یادآور شد: طی تعاملی که با شهرداری صورت گرفته، به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، قرار است مقدمات فضاسازی شهر متناسب با این ایام با بهره‌گیری از بیانات فاطمی (س) صورت گیرد.
منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین