عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به آخرین وصیت‌های حضرت زهرا(س) در بستر شهادت اظهار کرد: حضرت زهرا(س) درشب آخر شهادت خود به حضرت علی سه مطلب از زندگی خودشان فرمودند که اگر امروزه این سه نکته در زندگی‌ها رعایت می‌شد، اثری از طلاق نبود.
عقیق:حجت‌الاسلام رفیعی در بیاناتی با اشاره به برخی ویژگی‌های حضرت زهرا(س) گفت: اگر خطبه فدکیه و حضرت زهرا(س)  نبود امروز اثری از اسلام و شیعه نبود، در حقیقت تمام عظمت امروز شیعه از تلاش های حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به آخرین وصیت‌های حضرت زهرا(س) در بستر شهادت اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در شب آخر شهادت خود به حضرت علی سه مطلب از زندگی خودشان فرمودند که اگر امروزه این سه نکته در زندگی‌ها رعایت می‌شد، اثری از طلاق نبود و بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خانواده ها به وجود نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) به شوهر خود فرمودند یاعلی من در زندگی به تو خیانت نکردم، به تو دروغ نگفتم وهمیشه با تو همراه بودم  و مخالفتی با حرف تو نکرده‌ام.

این کارشناس دینی افزود: به عبارتی حضرت زهرا(س) بر سه محور «امانت» «صداقت» و «اطاعت» در زندگی تاکید کردند که اگر فقط این سه مطلب در زندگی های جوانان امروز  رعایت می شد، طلاقی وجود نداشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین