عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
همزمان با ایام‌الله دهه فجر، طرح تلویزیونی «عطر انقلاب» از ساعت ۶ الی ۲۳ بصورت زنده و در زمان‌های مختلف به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
عقیق:همزمان با ایام‌الله دهه فجر، طرح تلویزیونی «عطر انقلاب» از ساعت 6 الی 23 به صورت زنده و در زمان‌های مختلف به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

افتتاحیه طرح تلویزیونی «عطر انقلاب» در روز 12 بهمن‌ماه و همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر از ساعت 9 صبح با حضور دکتر حشمت الله قنبری، حمیدرضا مقدم‌فر و گروه همخوانی محراب پخش خواهد شد .

ویژه برنامه زنده «طلیعه» نگاهی به ریشه‌های قرآنی انقلاب اسلامی خواهد داشت که این برنامه همه روزه در ساعت 10:30 با حضور کارشناسان مطرح به روی آنتن این شبکه می‌رود.

برنامه زنده «نگاه خورشید» نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد که این برنامه جمعه ها ساعت 9 از حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پخش می‌شود.

مخاطبان کودک و نوجوان هر روز ساعت 6:30 بامداد در برنامه «نوگلان قرآنی» با آموزه ها و پیام های انقلاب اسلامی آشنا می شوند .

«قرآن کتاب انقلاب» عنوان ویژه برنامه دهه فجر می باشد که هر روز ساعت 14 با حضور کارشناسان فرهنگی، هنری و دینی به بررسی وجوه دینی و قرآنی انقلاب می پردازد.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین