عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) اعلام شد.
عقیق:چهارشنبه هفته آینده یازدهم بهمن‌ماه و سیزدهم جمادی‌الثانی آغاز ایام فاطمیه(س) به روایت اهل سنت است. به همین مناسبت بسیاری از هیئات، حسینیه‌ها و مساجد سراسر کشور اقدام به برگزاری محافل و مجالس عزاداری می‌کنند.

* گفتنی است حجت‌الاسلام ادیب یزدی در یکی از سخنرانی‌های خود در خصوص نظر رهبر انقلاب درباره تاریخ شهادت حضرت زهراء(س) اظهاراتی کرد. 
این واعظ تهرانی درباره فاطمیه و زمان عزاداری برای حضرت زهرا به بیان خاطره و نقل قولی از رهبر معظم انقلاب پرداخته و گفته بود:" یادم می آید یک روز در محضر رهبر عالی قدر انقلاب بودم یکی از آقایان سوال کرد:"درباره شهادت حضرت فاطمه(س) بالاخره 75 روز بعد از رحلت صحیح است یا 95؟" رهبر عالی قدر پاسخ واقعا حکیمانه ای دادند و فرمودند: "برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند."

* هیئت رزمندگان اسلام برنامه‌های خود در آغاز ایام فاطمیه(س) اعلام کرده به شرح زیر است:

این برنامه‌ها از یکشنبه، هشت بهمن به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) واقع در خیابان قزوین، پل امامزاده معصوم، ابتدای خیابان شهیدان حسنی (قلعه مرغی سابق) کوچه شهید راسخ برگزار می‌شود.

در سه شب نخست حجت‌الاسلام مسعود عالی، شب چهارم حجت‌الاسلام مصطفی کرمی و شب پنجم نیز حجت‌الاسلام میثم علی‌پناه سخنرانی خواهند کرد.

در این شب‌ها مداحانی از جمله؛ ولی‌الله کلامی زنجانی، سعید حدادیان، مهدی سلحشور، سیدرضا نریمانی، مهدی رسولی، وحید یوسفی، محمدحسین حدادیان، سیدمحمد جوادی و محمدحسین حدادیان به مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی می‌پردازند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین