عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
مرحله کشوری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با شعار «قرآن منادی اتحاد و مقاومت» روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود.
عقیق:بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در مرحله کشوری همراه با گرامی داشت شهدای قرآنی مدافع حرم با حضور بیش از 500 نفر از نخبگان قرآنی بسیج که پس از گذراندن مراحل پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی و استانی به این مرحله راه یافته‌اند، برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال خواهر و برادر و در دوبخش گروهی و انفرادی برگزار خواهد شد که بخش گروهی شامل رشته‌های قرائت مجلسی، ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء (برادران بالای 16سال) و بخش انفرادی در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق (برادران بالای 16 سال و خواهران) و قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء و ترتیل(مقطع زیر 16 سال برادران) به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله کشوری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با شعار «قرآن منادی اتحاد و مقاومت» روزهای 9 تا 12 اسفندماه برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات بسیج همچون سنوات گذشته که شاهد نوآوری‌های جدیدی از جمله وکلای تلاوت،قرائت تقلیدی زیر 16 سال بودیم امسال هم با عناوین جدیدی از جمله برگزاری مسابقات گروهی و قرائت مجلسی روبرو هستیم که خود تنبهی نو در فرآیند مسابقات قران در سطح کشور است.
در خبرهای بعدی فرآیند اجرایی مسابقات از جمله زمان بندی، اسامی داوران بین‌المللی و همچنین برنامه‌های شاخص این دوره از مسابقات را به اطلاع جامعه قرآنی خواهیم رساند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین