عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
با محوریت سخنان نمازی حجت‌الاسلام قرائتی
نرم‌افزار اندرویدی «سرچشمه آرامش» با بیش از 350 کلیپ تصویری، 123 فایل صوتی و خلاصه شش جلد کتاب از کتب حجت‌الاسلام قرائتی در شش موضوع چرایی و اهمیت، سیمای نماز، قبولی نماز، معارف نماز، «جمعه و جماعت» و تفسیر نماز تولید شد.

عقیق:حجت‌الاسلام مرتضی رحیمیان کارشناس مرکز تخصصی نماز در گفت‌وگویی بیان داشت: نرم‌افزار سرچشمه آرامش گلچینی از صوت، تصویر و کتاب‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز با موضوع نماز است که تولید این نرم‌افزار  150 ساعت زمان برده است.

وی با اشاره به اینکه در این نرم‌افزار بیش از 350 کلیپ تصویری، 123 فایل صوتی و خلاصه شش جلد کتاب از کتب حجت‌الاسلام قرائتی قرار داده شده است، افزود: کلیپ‌های تصویری با موضوعات «تفسیر نماز»، «نکته‌های ناب» و «تفسیر آیات نماز» انتخاب شده است و فایل‌های صوتی به صورت یک سیر منظم از مباحث نماز است که در شش موضوع چرایی و اهمیت، سیمای نماز، قبولی نماز، معارف نماز، «جمعه و جماعت» و تفسیر نماز جمع‌آوری و انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام رحیمیان اظهار داشت: در تولید این نرم‌افزار اندرویدی شش جلد از کتاب‌های استاد قرائتی به صورت دقیق مطالعه و مطالب ناب و زیبای آن گلچین شده است. همچنین سعی شده مطالبی که در کتب دیگر آمده و تکراری است، حذف شود تا سیر مطالعاتی منظمی برای یاور نماز فراهم شود و خسته‌کننده نباشد.

علاقه‌مندان برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند از اینجا اقدام کنند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین