عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
مراسم یازدهمین سالگرد ارتحال آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی در قم و سراسر جهان برگزار می ‏شود.
عقیق:حجت‎الاسلام سید جواد نورموسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم یازدهمین سالگرد ارتحال آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی در قم و سراسر جهان گفت: آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی در ابعاد مختلف شخصیتی و علمی کم نظیر بودند.

مسئول ستاد برگزاری یازدهمین سالگرد ارتحال آیت‏ الله فاضل لنکرانی افزود: پس از امام راحل به نظر میرسد که ایشان تنها شخصیتی بودند که در سالهای پس از ارتحال برنامه‎های بزرگداشت ایشان به این عظمت در سراسر کشور و جهان برگزار می‏شود.

وی گفت: یازدهمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در سه شنبه یکم اسفندماه درشام شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد اعظم و با حضور شخصیت‎های ملی و استانی برگزار می‎شود.

حجت‎الاسلام نورموسوی افزود: 276 مدرسه علمیه برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال مرحوم آیت‎الله العظمی فاضل لنکرانی اعلام آمادگی کرده اند که این مراسم را در قالب تبیین اندیشه های علمی و آثار و برکات اخلاقی و علمی ایشان را برگزار می‎شود.

مسئول ستادبرگزاری مراسم ارتحال آیت‎الله العظمی فاضل لنکرانی بیان کرد: 3480 مسجد در سراسر کشور که 480 مسجد در استان قم واقع شده است همزمان در شام شهات حضرت زهرا مراسم یادبود را برای ایشان برگزار می کنند.

وی گفت: برگزاری برنامه معنوی ختم قرآن به نام حضرت آیت الله فاضل لنکرانی با عنوان تلاوت نور در مساجد کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام نورموسوی اظهارکرد: در کشورهایی چون انگلستان، اندونزی، مالزی، سوئد، آذربایجان، روسیه، پاکستان، افغانستان و هندوستان نیز برنامه‏ های سالگرد ارتحال ایشان برگزار خواهد شد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین