عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حضرت زینب(س) را سرمایه بی پایان بشریت و مظهر عالی ترین و جوانمردانه ترین صبر انسانی توصیف کرد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ ولادت سرورانگیز سرمایه بی‌پایان بشریت، مظهر عالی‌ترین و جوانمردانه‌ترین صبر انسانی، زینت زنان عالم، حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار مبارک باد.

این پیام می افزاید؛ حضرت زینب سلام الله علیها، آیه فضیلت‌های والدین خویش در تجلی صفات عالی انسانی و الهی است. این بانوی صبر و شکیبایی، شاکرانه، نامی به زینت آراستگی‌های پدر عالی‌مقام خویش و الگوی همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در ادامه پیام خود آورده است؛ سفیر زنده‌نگه‌دارنده نهضت عاشورا، درس ایثار شهادت‌محور را در صبوری به اتمام و اکمال رساند و هدیه‌ بی‌نظیر شکیبایی زیبانگرایانه قیام الی‌الله را برای همه ابناء بشر به ارمغان آورد.

در بخش دیگری از این پیام تأکید شده است؛ میلاد فرخنده و سراسر نور و امید زینب کبری سلام‌الله‌علیها، فخر بشریت و افتخار محبان و عاشقان اهلبیت علیهم‌السلام به ویژه بانوان، سمبل عفاف و حجاب، آذرخش خشم و متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی، بر عموم مسلمانان به‌خصوص ولی‌الله‌الاعظم عج‌الله تعالی فرجه الشریف، نایب آن حضرت و بانوان و در رأس آنان پرستاران دلسوز و رئوف، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم تا همه زنان مسلمان به ویژه بانوان عزیز ایرانی با درس‌آموزی از زندگی این نمونه خلقت، در جهت سعادت و نیکبختی گام بردارند.

 


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین