عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که حفظ انقلاب از اوجب واجبات است گفتند: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علوم اسلامی گشایش پیدا کرد و موجب شکوفایی کشورهای اسلامی در برابر کافران شد.
عقیق: حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران بر حفظ انقلاب تاکید کردند و آن را در شرایط کنونی از اوجب واحبات دانستند.

این مرجع تقلید بابیان اینکه انقلاب نعمت خدای متعال است باید قدر دان آن بود و نباید کفران نعمت کرد افزودند:‌  انقلاب آثاری زیادی داشته است، مهمترین آن بیداری مردم جهان، در هم  شکسته شدن هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب و فرا زمانی بودن است.

 ایشان بیان اینکه از دیگر خصوصیات انقلاب این بود که علوم اسلامی گشایش پیدا کرده است و موجب شکوفایی کشورهای اسلامی در برابر کافران شد، گفتند: اما قبل از انقلاب همه علوم در اختیار غرب بود و حتی دانشگاه های ما بر مبنای و اندیشه غربیها پیش می رفت.                     

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشتند: متأسفانه قبل از انقلاب همه چیز سیاست،فرهنگ و  اقتصاد وابسته غرب بود و کشور از خودش چیزی نداشت اما بعد انقلاب همه چیز فرق کرده و به سمت اسلام پیش رفت.

 ایشان با تاکید براینکه از دیگر آثار انقلاب احیاء ارزش های دینی و اخلاقی و جهاد است، گفتند: جامعه اسلامی هرچه دارد از همین جهاد و شهادت دارد، این جهاد و شهادت بوده که موجب عزت و اقتدار کشور و نظام شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه در قیامت مجاهدگران با ابزار جهاد محشور می شوند تا بین سایرافراد فرق باشد، اظهار داشتند:‌ در هشت سال دفاع مقدس،‌جوانان علاقه و محب ولی فقیه بودند و برای شهادت و جهاد با دشمن بعثی سر از پا نمی شناختند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این عشق به ولایت فقیه و جهاد بود که باعث پیروزی و تداوم انقلاب شده است و به همین دلیل  باید قدردان شهداء و خانواده شهدا باشیم و اجازه ندهیم خون وزحمات آنها پایمال شود، عنوان کردند: امروز شاهد نظام ولائی در کشور هستیم که در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد و باید قدردان و پیرو ولایت فقیه باشیم.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین