عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
مدیر دفتر هنر و ادبیات هلال از انتشار مجموعه‌ای از گزیده بهترین سروده‌های فاطمی شاعران معاصر با صدای خودشان خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام و المسلمین حسین فتحی، مدیر دفتر هنر و ادبیات هلال، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به تولیدات در دست انجام این مرکز گفت: قرار است همزمان با آغاز ایام فاطمیه در سال جاری،‌ مجموعه صوتی از بهترین اشعار فاطمی در دوره معاصر از سوی دفتر هنر و ادبیات هلال منتشر شود.

وی ادامه داد: این مجموعه که «شعر آوا» نام دارد، به ارائه بهترین سروده‌های فاطمی از نظر مضمون و ساختار می‌پردازد. شاعران با صدای خود سروده‌های خود را قرائت کرده‌اند، از این جهت این مجموعه می‌تواند برای دوستداران ادبیات آئینی و ولایی جذاب باشد.

به گفته مدیر دفتر هنر و ادبیات هلال؛ پیمان طالبی از شاعران جوان کشور، مدیر این پروژه است و شاعرانی چون سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدسعید میرزایی، هادی جانفدا و ... از جمله شاعرانی هستند که آثاری از آنها در این مجموعه عرضه می‌شود.

فتحی همچنین از انتشار مجموعه‌ای جدید از سروده‌های فاطمی استادغلامرضا سازگار خبر داد و اضافه کرد: دهمین جلد از مجموعه «صدف نبوت»، شامل گزیده‌ای از بهترین سروده‌های فاطمی سازگار همزمان با ایام فاطمیه منتشر می‌شود. این اثر برگزیده‌ای از آثار فاطمی این پیشکسوت شعر آئینی در 9 سال گذشته است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین