عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۷۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
حجت الاسلام فرحزاد:
حجت الاسلام فرحزاد گفت: سازمان اوقاف باید در ایام فاطمیه، نسبت به اعزام مبلغ و تأمین هزینه‌های مربوط به این کار اقدامات لازم را انجام دهد.
عقیق: استاد و مبلغ برجسته دینی در جلسه هم اندیشی نخبگان تبلیغی کشور که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در اداره کل اعزام مبلغ سازمان برگزار شد، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه بیشترین حمایت را از فعالیت های مذهبی و مناسبتی به ویژه در حوزه فرهنگ غدیر داشته است.

حبیب‌الله فرحزاد ابراز کرد: از زمانی که حجت‌الاسلام  والمسلمین محمدی ریاست سازمان  اوقاف را بر عهده گرفته، شاهد سامان‌دهی خوبی در حوزه‌های سه گانه فعالیت این سازمان هستیم و شفاف‌سازی امور به خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: تنها ارگانی که حمایت‌های گسترده‌ای در زمینه احیای فرهنگ غدیر داشته و نسبت به اعزام مبلغ تلاش کرده، سازمان اوقاف است.

استاد و مبلغ برجسته  دینی  با بیان اینکه لازم است جلسات هم اندیشی میان مدیران ارشد سازمان اوقاف و مبلغان تداوم داشته باشند گفت: محرم و صفر و همچنین اربعین حسینی در سطح جامعه به خوبی تبلیغ و ترویج می‌شوند ولی لازم است در مورد فاطمیه و غدیر هم چنین تبلیغی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: از سازمان اوقاف می‌خواهیم در ایام فاطمیه، نسبت به اعزام مبلغ و تأمین هزینه‌های مربوط به این کار اقدامات لازم را انجام دهد.

فرحزاد با اشاره به کمک گسترده سازمان اوقاف و امور خیریه به مبلغان در زمینه تبلیغات مربوط به ایام عید غدیر خاطرنشان کرد: پرچم واحدی برای اعیاد قربان و غدیر با اسامی و مشخصات خاصی طراحی شده که برای تبلیغ و توزیع گسترده آن نیازمند حمایت هستیم.

این مبلغ دینی تصریح کرد: ترویج فرهنگ اعزام زائران به عتبات عالیات، مشهد و قم نیز یکی از اولویت‌هایی است که سازمان اوقاف می‌تواند در این زمینه حمایت‌های لازم را داشته باشد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین