عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۵۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲
با حضور قاریان و حافظان برجسته بین‌المللی:
مراسم شبی با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برجسته بین‌المللی و خانواده‌های قرآنی استان قم در مصلی قدس برگزار شد.
عقیق:مراسم شبی با قرآن کریم با حضور سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه قم، قاریان و حافظان بین‌المللی همراه با حافظان موسسه قرآن و عترت اباصالح و 700 خانواده قرآنی در مصلی قدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در بخشی از  این مراسم معنوی محمدمهدی حق پویان از  نوابغ قرآنی کشور تجربه‌ها و روش‌های حفظ قرآن کریم را باعلاقه مندان قرانی در میان گذاشت، محمدمهدی حق پویان در سن 20 سالگی در مقطع دکترای الهیات و معارف اسلامی قبول‌شده و در حال حاضر در حال نگارش پایان‌نامه دکترا می‌باشد، وی  مقطع کارشناسی را در سن 14 سالگی گذرانده و در سن 10 سالگی نیز موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

ویژگی برجسته حفظ  قرآن کریم توسط این فرد نابغه قرآنی در این بوده که قادر است حفظ قرآن کریم را به 74 روش مختلف ارائه دهد، وی انگیزه کافی و اراده قوی را از شروط مهم حفظ قرآن کریم در افراد می‌داند،بیشترین تأثیر در حفظ قرآن کریم در بین کودکان را والدین و اساتید می‌توانند ایجاد کنند.

علی امینی نابغه و نوجوان قرآنی دیگر کشور نیز در بخشی از این مراسم روحانی گفت: حفظ قرآن کریم توفیقی بوده که خداوند توفیق آن را به هر فردی نمی‌دهد، حفظ قرآن کریم مقدمه‌ای برای تدبر در قرآن کریم است که امری بسیار ارزشمند و مهم است.

وی ادامه داد: صرفاً افرادی می‌توانند به هدایت واقعی قرآن کریم نائل شوند که در زندگی خود باتقوا و پاکیزه زندگی کرده بودند، امیدواریم روزی برسد که در کشور ما 10 میلیون حافظ قرآن کریم با توجه به توصیه مقام معظم رهبری وجود داشته باشد.

قرائت نابغه  نوجوان قرآنی آقای ماجد نیز از دیگر برنامه‌های روح‌بخش این مراسم روحانی بود همچنین اجرای برنامه تواشیح توسط گروه تواشیح نوجوانان روشندل نیز از برنامه‌های  دیگر این مراسم معنوی بود.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین