عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران
نام‌نویسی طرح آموزشی «بصائر» ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مؤسسه خیریه اهل‌البیت رسول خاتم(ص) از امروز آغاز شد.

عقیق:مؤسسه خیریه اهل البیت رسول خاتم(ص) با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، طرح آموزشی بصائر را ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران برگزار می‌کند.

این طرح در راستای بهره‌مندی نسل جوان و نوجوان از سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) و رهنمودهای آینده ساز ائمه معصومین(ع) طراحی و در دو ترم آموزشی در نیمه دوم بهمن ماه همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

دو کتاب کتب «در جست‌وجوی علم و دین» و «پس از غروب» به عنوان منابع این طرح معرفی شده و دروس امامت (تبیین جایگاه امامت)، مطلع البصائر (تبیین جایگاه تولی و تبری)، تبیین نقش منافقین در صدراسلام، خودشناسی و توجه به خود، در ترم اول و دروس تاریخ اسلام، اخلاق زندگی (سبک زندگی اسلام) و سیره عملی اهل بیت علیهم السلام در ترم دوم به شرکت کنندگان تدریس خواهد شد.

آقایان حسین انصاریان، عباس سلیمی، مؤذن، مسعود اسماعیلی، کرباسچی و جمعی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از اساتید این دوره خواهند بود.

در پایان این دوره آموزشی، به افرادی که بیش از 70 درصد امتیاز دوره را کسب کنند، گواهی‌نامه معتبر اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این دوره می‌توانند از امروز 20 دی‌ماه لغایت 10 بهمن‌ماه به پورتال مدیریت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فرم ثبت‌نام را از     دریافت و پس از تکمیل آن را به صندوق پست الکترونیک: info@etghan.ir ارسال کنند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین