عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
منتشر شد؛
مجموعه پوستر «مردم گله‌مندند» با موضوعات اقتصادی توسط «جبهه طراحان انقلاب اسلامی حرا» منتشر شد.
عقیق:مجموعه پوستر «مردم گله‌مندند» در «کارگاه تولید پوستر مطالبه‌گری» تولید و توسط «جبهه طراحان انقلاب اسلامی حرا»  (استان مازندران) منتشر شده است. این مجموعه پوستر برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و با موضوعات اقتصادی تولید شده است. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تاریخ 1395/11/27 در دیدار با مردم آذربایجان شرقی فرمودند:

به مسئولین عرض می‌کنم که این حضور مردمی در بیست‌و‌دوّم بهمن را به حساب گلایه‌نداشتنِ آنها از فعّالیّت‌های ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله‌مندند؛ از بسیاری از چیزهایی که در کشور می‌گذرد، مردم گله‌مندند. مردم با تبعیض میانه‌ای ندارند؛ هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج می‌کنند. هرجا کم‌کاری ببینند همین‌جور، هرجا بی‌اعتنایی به مشکلات ببینند همین‌جور، هرجا پیش‌نرفتنِ کارها را ببینند همین‌جور؛ مردم گله‌مندند. بیست‌ودوّم بهمن حساب خودش را دارد؛ ایستادگی مردم در مقابل دشمنِ کمین‌‌کرده‌ی برای بلعیدن ایران یک حرف است که این در بیست‌ودوّم بهمن ظاهر شد، امّا توقّعات آنها از ما مسئولین یک حرف دیگر است.

شماره اول این مجموعه پوستر درباره سودهای بانکی است که توسط زهرا مودتی، سمانه‌‌سادات رفائی و مهدیه گودرزی طراحی شده است.

شماره دوم این مجموعه که درباره واردات بی‌رویه است، «Stop! no extra place» نام دارد و توسط علیرضا شیرمحمدی طراحی شده است.

شماره سوم این مجموعه «برنج‌های وارداتی» نام دارد و توسط علیرضا شیرمحمدی طراحی شده است.

شماره چهارم این مجموعه «سمینارهای پوشالی» نام دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در آذرماه 1393 در پاسخ به نامه اسحاق جهانگیری معاون‌اول رئیس‌جمهور درباره برگزاری «همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و درخواست صدور پیام برای این همایش، مرقومه‌ای به این شرح صادر کردند:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین