عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
حاج حسن شالبافان در گفت و گو با عقیق:
به نظرم حُسن این دور هم جمع شدن ها این است که به خودمان یادآوری کنیم که زیر چه پرچمی هستیم. این که مشخص شود آیا آن روحیه انقلابی را در هم فضای نوکریمان حفظ می کنیم یا نه؟

عقیق: در حاشیه دهمین همایش مداحان و شعرای نخبه سراسر کشور که به همت هیئت رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار شد ، با حاج حسن شالبافان گفت و گو کردیم.

این مداح اهل بیت(ع) درباره این همایش گفت : در درجه اول لطف خداست است که در کنار حرم نورانی امام رضا(ع) چند روزی توفیق عرض ارادت پیدا می کنیم . از دیگر برکات این مراسم توفیق همنشینی بیشتر جوانان عرصه ستایشگری اهل بیت(ع) با اساتید این حوزه است. به طور مثال شاید منِ حسن شالبافان در موقعیت های دیگر شرایط بهره بردن اینگونه از توصیه ها و سخنان اساتیدی مثل استاد سازگار را پیدا نکنم ، از سوی دیگر بزرگان این عرصه نیز با مداحان جوان از نزدیک آشنا می شوند.  این به نظرم از برکات چنین جلساتی است.

حاج حسن شالبافان در ادامه به نکات دیگری از این همایش اشاره کرد و گفت : به نظرم حُسن این دور هم جمع شدن ها این است که به خودمان یادآوری کنیم که زیر چه پرچمی هستیم. این که مشخص شود آیا آن روحیه انقلابی را در هم فضای نوکریمان حفظ می کنیم یا نه؟ تحلیل های سیاسی که در  این همایش از سوی کارشناسان خبره و رجال سیاسی مطرح می شود هم می تواند توشه مناسبی برای مداحان و شعرا باشد.

این مداح اهل بیت (ع) درباره نقش هیئت ها و مداحان درباره اتفاقات امروز کشور به خصوص اغتشاشات اخیر گفت: هیئت ها و مداحان می توانند نقش بسزائی در بصیرت افزائی جامعه ایفا کنند ، در سال های اخیر هم همیشه شاهد بوده ایم در فتنه های گوناگون این هیئتی ها بوده اند که ذیل شعار "هیهات مناالذله" سیدالشهدا فتنه ها را جمع کنند و  سربلند بیرون بیایند. در این ماجراهای اخیر هم که متاسفانه عده ای به نام اقتصاد ، اغتشاش به راه انداخته اند ، ان شاءالله به مدد سیدالشهدا(ع) فتنه ها برطرف خواهد شد .


فیلم گفت و گو با حاج حسن شالبافان را ببینید:



دریافت



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین