عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به وعده سردار سلیمانی برای نابودی داعش گفت: همگان دیدند ما اهل شعار دادن نیستیم و دشمنان بترسند از روزی که کمر به نابودی آنان ببندیم که دیگر راه نجاتی برایشان باقی نخواهد ماند.
عقیق: حجت الاسلام علی شیرازی، امروز در راهپیمایی مردمی اصفهان در اعترض به آشوبگری های اخیر با بیان این که دشمنان از روز نخست شکل گیری نظام اسلامی ایران همه توانشان را به کار گرفته تا این انقلاب را مورد خدشه قرار دهند اظهار داشت: دشمن روزی با تهاجم نظامی روزی با غائله آفرینی در کوچه بازار شهرها، روزی با تهاجم فرهنگی و امروز ها با تشدید تحریم و جنگ اقتصادی به دنبال سقوط جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس افزود: ملت ایران در بزنگاهی که دشمن خواست نظام را تضعیف کند قدرت خودش را به رخ جان کشید تا بدانند مردم ایران با این سختی ها عقب نشینی نمی کند و همواره پای نظام ایستاده است.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه مردم ایران هشت سال پای علم انقلاب زیر چتر انقلاب ایستادند و بیشترین شهید را دادند، اما دست از امام و انقلاب بر نداشتند تصریح کرد: بعد از رحلت امام دشمن خواست در یک جنگ عظیم تبلیغاتی روحیه این مردم را بستاند، اما مردم محکم تر از همیشه پای انقلاب ایستادند و به دنیا ثابت کردند نسل اول و دوم و سوم انقلاب تفاوتی با هم ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه  شهدای این استان و آنان که در عراق و سوریه شهید شدند ثابت کردند هرکجا حریم اهل بیت در خطر باشد ملت ایران جان خود را کف دست می‌گیرد و از هیچ دشمنی نمی‌ترسد  یادآور شد: وقتی دشمنان شکست خوردند و سردار سلیمانی پایان جنگ با داعش را اعلام کرد خیال کردند می‌توانند از طریق دیگری به هدف خود برسند، طرحی که اخیراً دشمن دنبال کرد، کشاندن ضد انقلاب به میدان برای تضعیف انقلاب بود، خدا دشمنان ما را از احمق ها قرار داده و دشمن در دوران‌چهل ساله این انقلاب را امتحان کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان می گویند می‌خواهند تحریم جدید اعمال کنند تاکید کرد: این دشمنان احمق هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند، ملتی که حاضر است شهید بدهد، تنها شهید شاه شنایی نیست که سینه را در برابر گلوله‌ها سپر می‌کند، ملت ایران بسیجی است و هر زمان که احساس خطر کند پای انقلاب می‌ایستد.

حجتالاسلام شیرازی خطاب به مسئولان توصیه کرد: مسولان نظام بدانند این ملت ایران است و همه سختی‌ها را تحمل کرده، آنچه دارند به پشتوانه مردم است، اگر مردم نبودند نه دولتی و نه ارگانی وجود نداشت، باید آستین‌ها را بالا بزنند و مثل مردم پای ارزش‌ها و حرف ولایت بایستند تا زودتر به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم های خود را باز کنند و ملت را بشناسند و حضورشان را ببینند، گفت: هر توطئه ای که علیه این ملت کرده اند به ضرر خودشان بوده و ملت مستحکم تر شد از این رو آمریکا بداند، کانادا و اسرائیل و عربستان هم بدانند اگر بخواهند در مقابل انقلاب و ارزش‌های ما بایستند جلوی همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به وعده سردار سلیمانی برای نابودی داعش عنوان کرد: همگان دیدند ما اهل شعار دادن نیستیم و دشمنان بترسند از روزی که کمر به نابودی آنان ببندیم که دیگر راه نجاتی برایشان باقی نخواهد ماند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین