عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد؛ حماسه 9 دی‌ماه جمهوری اسلامی ایران را از داخل بیمه کرد.
عقیق:همایش بزرگ میثاق با ولایت عصر امروز به همت دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری حماسه 9 دی شهرستان ملارد در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد برگزار شد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در همایش بزرگ میثاق با ولایت گفت: به جد باید عنوان کرد که همدلی و همکاری ائمه جمعه حوزه غرب استان تهران مثال‌زدنی است؛ زیرا توانسته‌اند مراسمی با تمام محسنات را امروز برگزار کنند.

وی ادامه داد: دو حادثه مهم در 36 سال عمر جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کرد؛ نخستین حادثه جنگ تحمیلی هشت ساله بود که توانست ایران را از خارج و حمله به ایران بیمه کند، زیرا دیگر هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد. امام جمعه موقت تهران افزود: حماسه هشت سال دفاع مقدس درسی را به دشمنان داد که بازی با ایران بازی دم شیر است.

خاتمی بیان داشت: حماسه دوم، حماسه هشت ماهه مقابله مردم با فتنه 88 بود که پایان آن حماسه 9 دی‌ماه رخ داد و این مهم توانست جمهوری اسلامی ایران را از داخل نیز بیمه کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین حسینی‌نوری، امام جمعه ملارد نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به تمام حضار و همچنین مسؤولان و متعهدان حاضر در همایش گفت: سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه معصومه (س) را خدمت همه شما عزیزان و میهمانان بزرگوار تسلیت عرض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مجلس ما به نام و به یاد حماسه ماندگار 9 دی برگزار می‌شود و خدا را شکر می‌کنیم که به برکت خون سیدالشهدا (ع) و همین‌طور رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در تاریخ ایران به یادگار گذاشته شد.

امام جمعه ملارد ادامه داد: خاطره 9 دی همواره در یاد و خاطر ما زنده خواهد ماند و آیندگان نیز از آن بی‌نصیب نخواهند ماند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین