عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی سازمان رسیدگی به امور مساجد از ویژه‌برنامه‌های آن سازمان در ایام ۹ دی خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام صداقت، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی سازمان رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگویی درباره برنامه‌های مربوط به نهم دی‌ماه گفت: به مناسبت ایام 9 دی سازمان امور مساجد یکسری برنامه‌ها را به صورت مشارکتی و یکسری را به صورت مجزا برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا در همایش بزرگ مصلی که توسط شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می‌شود مشارکت خواهیم داشت؛ از این جهت مقرر شده است امور مساجد ائمه جماعات برتر و نمازگزاران را برای حضور در این همایش گرد آورد.

صداقت با اشاره به ویژه‌برنامه‌‌های امور مساجد به مناسبت ایام 9 دی یادآور شد: برای این منظور بسته‌های فرهنگی ویژه استفاده ائمه جماعات و مساجد را تدارک دیدیم. در این بسته‌های فرهنگی لوح‌های فشرده‌ای با محتوای میان‌برنامه ویژه‌ ایام 9 دی، گالری تصاویر ایام فتنه، کلیپ‌های تصویری، مقالات و ... وجود دارد که متولیان مساجد می‌توانند میان‌برنامه و کلیپ‌های تصویری این بسته را در بین نماز برای عموم نمازگراران به نمایش بگذارند.

دیر برنامه‌ریزی فرهنگی سازمان رسیدگی به امور مساجد ویژه‌برنامه 9 دی در مسجد لولاگر را از دیگر برنامه‌های آن سازمان معرفی کرد و در این باره گفت: با توجه به اینکه مسجد لولاگر از مساجدی بود که در سال88 مورد هجوم فتنه‌گران قرار گرفت، از این رو بنا شد روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه از ساعت 18 مصادف با شب وفات حضرت معصومه(س) ویژه‌برنامه‌ای با سخنرانی محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی برگزار شود. در این مراسم محمدنبی حبیبی بنا دارد ناگفته‌هایی از فتنه88 را بیان کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین