عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
مستند شهید وحید فرهنگی والا از شهدای مدافع حرم به کارگردانی بهزاد پروین قدس تولید شد.
عقیق: مستند «کاش با تو بودم از اول» با پرواختن به زندگی شهید مدافع حرم" وحید فرهنگی والا" به  کارگردانی بهزاد پروین قدس تولید شد.

این مستند همزمان با اربعین شهید فرهنگی والا (فردا) دوشنبه 4 دی ماه با حضور خانواده این شهید از ساعت 18:30 در حسینیه هنر تبریز واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی مسجد سالار شهیدان، کوی شهید علیپور کوچه اول اکران می شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه پدر شهید فرهنگی والا از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، پروین قدس در این مستند به پیوند دفاع مقدس با مدافعان جبهه مقاومت اسلامی پرداخته است.

مراحل اولیه تصویربرداری در روستای قجریه در استان خوزستان شهر اهواز انجام شد که موقعیت شهید اوجاقلو از غواصان لشکر 31 عاشورا را به تصویر می کشد.

شهید «وحید فرهنگی والا» متولد 1370 در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود. او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد. سپس برای مداوا به تهران منتقل شد 16 آبان ماه 96 در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

این شهید 26 ساله پیش‌‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. او هجدهمین شهید مدافع استان اذربایجان شرقی است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین