عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
برخی از بزرگان و پیشکسوتان حوزه ستایشگری به عیادت حاج علی انسانی شاعر و مداح پیشکسوت اهل بیت(ع) رفتند.
عقیق:حاج علی انسانی از مادحین و شاعران پیشکسوت اهل بیت(ع) است که چند وقتی به دلیل عمل زانو در منزل بستری شده است.

برخی از بزرگان و پیشکسوتان حوزه ستایشگری صبح امروز، یکشنبه سوم دی‌ماه به عیادت این پیرغلام آستان سیدالشهدا(ع) رفتند. در این دیدار حجت الاسلام کازرونی،  حاج غلامرضا سازگار، حاج یدالله بهتاش، حاج مصطفی خورسندی، حاج سید علی سادات رضوی،حاج  مهدی آصفی ، حاج سعید حدادیان، حاج سعید خرازی و حاج محمود تاری حضور داشتند.

حاج علی انسانی متولد 1326 شمسی است. او از عنفوان نوجوانی شروع به سرودن شعر کرد. ایشان از استادان مشهوری مانند مرحوم محمدعلی فتی مولف کتاب تحفه سرمدی، خوشدل تهرانی، استاد قدسی مشهدی، مهرداد اوستا، ریاضی یزدی، آذر و استاد مشفق کاشانی بهره برده و تقویت بنیه ادبی خود را مرهون زحمات اساتید بزرگی مثل امیری فیروزکوهی، ابوتراب جلی، خلیل سامانی (موج) و پارسای تویسرکانی می‌داند. 

از حاج علی انسانی آثار فراوانی چاپ شده است و مداحان اهل بیت(ع) در مدیحه‌خوانی و مرثیه‌خوانی از سروده‌های او بسیار استفاده می‌کنند و اهل شعر و ادبیات هم بهره‌مند می‌شوند. کتاب‌های چراغ صاعقه، از مدینه تا مدینه و یک عمر که گزیده غزل‌های یک دست صائب است، از او چاپ شده است. ارادت او به آستان مقدس اهل بیت (ع) به ویژه ساحت مقدس حضرت صدیقه طاهره (س) مشهور است و چه در اشعار و سروده‌هایش و چه در مجالس عزاداری‌ها و مولودی‌خوانی‌هایش این حقیقت، بارز و آشکار است.

تصاویر این عیادت را در ادامه خبر مشاهده می‌کنید:






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
سلام خدا حاجی رو نگه داره
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
حاج آقا انسانی یک دونست و دیگر مثل ایشان و جامعه مادحین نمی بیند خدا به حق حضرت زهرا که ایشان ارادت خاصی به این خانم بزرگوار دارد ایشان را محفوظ دارد
هیات عشاق العباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
انشااله تا ایام فاطمیه ایشان سرپا شوند و مراسم های عصر جمعه منزلشان که حال و هوای خاصی دارد زودتر برگزار گردد
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین