عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۹۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
حجت‌الاسلام روحانی نژاد؛
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در سومین نشست فصلی رؤسای کانون مداحان و شعرای آئینی استانها تصریح کرد:مجموعه تشکلهای دینی یاران ولی فقیه هستند.
عقیق:حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر، گفت: ما قبلا اطلاعات لازم از تشکلهای مردمی دینی را در اختیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار داده ایم. خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی چندین شبکه دینی مردمی را در سراسر کشور فعال کرده است. امتداد این ها از حوزه ستادی گرفته تا اقصی نقاط کشور در روستاها حضور دارند اعم از مبلغان دینی، هیئات مذهبی، کانونهای فرهنگی تبلیغی، کانون مداحان، انجمنهای اسلامی، موسسات قرآنی و شبکه روحانیون مستقر.

وی ادامه داد: ما در آستانه دهه فجر سعی کرده ایم که در همه این جلسات توجیهی مساله دهه مبارکه فجر را مخصوصا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به طور جد یادآور شویم. خوشبختانه نوعا کانونها و تشکلهای دینی ما در کمیته های مردمی ستاد حضور دارند اما اگر در شورای همانگی تبلیغات اسلامی نیز به‌عنوان یک عضو از آنها دعوت شود می توانند بیشتر مثمر ثمر واقع شوند.
روحانی نژاد به نقش شبکه های مردمی دینی در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه تشکلهای دینی یاران ولی فقیه هستند و زیر پرچم ولایت فقیه فعالیت فرهنگی می‌کنند. ما وابسته به هیچ جناحی سیاسی نیستیم. هر آنچه که ولی فقیه امر کنند مطابق با آن عمل می‌کنیم.در روایات آمده است که قبولی اعمال و عبادات به ولایت است. یعنی اگر ولایت نباشد حتی نماز هم قابل قبول نیست.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان همچنین تاکید کرد: هر چه توان دارید در معرفی آثار و برکات و دستاوردهای انقلاب به کار بگیرید به‌ویژه حوزه هایی که در آنجاها به این ملت کرامت بخشید، اصالت بخشید، هویت بخشید و آنها را به اوج برد. امیدواریم همه دست به دست هم دهیم و جشنهای دهه فجر امسال را با شکوه تمام برپا کنیم.


گفتنی است،سومین نشست فصلی رؤسای کانون مداحان و شعرای آئینی استانها در سال جاری در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان برگزار شد.

منبع:روضه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین