عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
حجت الاسلام والمسلمین مومنی:
استاد حوزه علمیه شهدای مدافع حرم را فدایی حرم ناموس امام حسین علیه السلام دانست و گفت: مسئولان باید نسبت به افرادی که در برابر داعش سر خم می کنند و در برابر شهدا صحبت های آنچنانی می کنند بایستند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی شب گذشته در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم و خادم حرم کریمه اهل بیت (س) مهدی ایمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید مهدی ایمانی در اخلاق اسوه و نمونه بود، اظهار داشت: تواضع ایشان در کنار مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) نشان از علاقه شدید ایسان به بانوی کریمه اهل بیت (س) بود.

وی افزود: شهادت بالاترین رتبه را به فرد متوجه می کند که آن عبودت و بندگی است، چرا که خداوند افرادی را که در طلب او هستند به لقاء خود می رساند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: دادن تمام سرمایه ها در راه خداوند به معنای عبودیت و بندگی است، از این رو شهید ایمانی تمام سرمایه خود را در راه خداوند بذل کرد.

وی سبب عبودیت را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: شهید مدافع حرم و خادم کریمه اهل بیت (س)مهدی ایمانی نفس را دوست نداشت و همین امر سبب شهادت ایشان شد چرا که خداوند فردی را که به دنبال نفس نباشد دوست می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه طریق عبودیت، بندگی خداوند است، عنوان کرد: شهید ایمانی مقید به نماز اول وقت و نوافل بود.

وی شهدای مدافع حرم را فدایی حرم ناموس امام حسین علیه السلام و ابراز کرد: مسئولان باید نسبت به افرادی که در برابر داعش سر خم می کنند و در برابر شهدا صحبت های آنچنانی می کنند بایستند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین