عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
همزمان با سالروز رحلت حضرت معصومه(س)، دوره سه روزه آموزش تخصصی عکاسی از حرم مطهر و دسته‌ها و جلسات عزاداری برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام علی‌اصغر دشمیر دشمیر دبیر ششمین سوگواره عکس هیأت با اعلام این خبر گفت: تور آموزشی تخصصی عکاسی مخصوص برادران در روزهای چهارشنبه ۶، پنج‌شنبه ۷ و جمعه ۸ دی‌ماه همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره از راهنمایی‌ها و تجربیات اساتید سیدعباس میرهاشمی، جاسم غضبان‌پور، محمدحسین حیدری، کمال‌الدین شاهرخ و حسن قائدی بهره‌مند می‌شوند.

دبیر ششمین سوگواره عکس هیأت با اشاره به کارگاه‌های آموزشی جنبی که در این دوره برگزار می‌شود، گفت: آقای محمدمهدی رحیمیان «بررسی موضوع در عکاسی مستند» را تدریس می‌کند و با حضور آقای قائدی، کارگاه «تجزیه و تحلیل مجموعه عکس‌های عاشورایی» برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برادران علاقه‌مند برای حضور در این دوره می‌توانند تا اول دی‌ماه با مراجعه به نشانی www.photo.1542.org ثبت‌نام کنند.

بر اساس این گزارش، دوشنبه گذشته جلسه داوری ششمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت برگزار و ۲۶۶ اثر برای انتشار در کتاب سوگواره انتخاب شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین