عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
علیرضا کریمی درحمایت‌ها از ارزش‌های انسانی درخشید و نشان داد حاضر نیست پهلوانی و مرهم گذاشتن بر دل کودکان مظلوم را فدای قهرمانی کند.
عقیق:علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در پیکارهای کشتی آزاد زیر ۲۳ ساله های جهان در کشور لهستان کاری کرد کارستان، که ارزش آن از هزاران مدال طلا برای مردم حق‌طلب و حامی مظلوم کشورمان بالاتر است؛ به همین خاطر است که پهلوان علیرضا کریمی حالا در دل‌های مردم جا گرفته، که این افتخار هرگز با کسب هیچ مدالی بدست نمی‌آمد.

این دلاورمرد غیور یکبار دیگر نیز در سال ۲۰۱۳ از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی سر باز زده بود، و حالا با گذشت چهار سال از آن ماجرا نشان داد کماکان پای ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی ایستاده است، کاری که از هیچ قهرمانی ساخته نیست، بلکه پهلوانی می‌خواهد قوی دل و جوانمرد.

جامعه وعاظ رسانه انقلابی درمراسم تکریم ازاین حرکت دلاورانه خطاب به پهلوان کریمی عزیزبیان داشتند
به تو تبریک می‌گوییم؛ تو دوباره در زمره افرادی قرار گرفتی که از جان و مالشان در راه دفاع از مظلوم گذشتند، و اجر این افراد با خداست. دست مریزاد!
جامعه وعاظ انقلابی به همین مناسبت و بخاطر تقدیر از این اقدام ارزشمند، طی مراسمی،ایشان راموردتکریم قراردادند.

رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۴ و ۵ آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، یونس امامی و امین طاهری در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. علیرضا کریمی نیز با توجه به برخورد با نماینده رژیم اشغالگر قدس از دور رقابت ها کنار رفت و شانس مسلم کسب مدال و عنوان سومی جهان را از دست داد.

در این رقابتها تیم های روسیه، قزاقستان و گرجستان به ترتیب اول تا سوم شدند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین