عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام عزاداری آخر ماه صفر اعلام شد.
عقیق:به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

«بیت النبی» طرح تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیما است که از 25 صفر به صورت زنده از ساعت 8 صبح لغایت 22 شب در زمان‌های مختلف به روی آنتن این شبکه می‌رود که این برنامه در روز بیست‌و‌هشت و سی‌ام صفر بصورت ویژه به وفات و شهادت آن بزرگواران می‌پردازد.

دعوت از قاریان، شاعران، مادحین اهل بیت(ع)، گروه‌های همخوانی، کارشناسان، مهمانان ویژه و ارتباط زنده با مشهد مقدس از بخش‌های در نظر گرفته شده در «بیت‌النبی» است.

برنامه زنده تحت عنوان «طلیعه » با حضور میهمانان ویژه از جمله حجت‌الاسلام قاضی عسکر و سیدمرتضی خاتمی خوانساری از ساعت 45/10 صبح  به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت که به بیان فضیلت و سبک زندگی پیامبر اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان به مداحی، نغمات و همخوانی‌ها می‌توانند در ساعت 18 الی 20 بصورت زنده در طرح تلویزیونی «بیت النبی» با جدیدترین آثار مذهبی همراه باشند.

سخنرانی حجج اسلام دکتر رفیعی محمدی، کازرونی، نظری منفرد، پناهیان و همچنین آیات عظام حسینی بوشهری و علم الهدی با مضوعات سیره نبوی، زندگانی امام حسن مجتبی(ع) و سیره عملی امام رضا(ع) در ساعت‌های 6 ، 7:30 ، 13:30 و 22:30 در مناسبت‌های آخر صفر به روی آنتن خواهد رفت.

برنامه «یادخدا» نیز با کارشناسی حجت‌الاسلام عظیمی با محوریت مناسبت‌های آخر صفر در ساعت 20 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف می‌رود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین