عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
مسئول رسیدگی به امور استان‌های دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از بررسی وضعیت مراکز قرآنی مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: سعی داریم توجه مسئولان را برای حمایت از این مراکز و بازسازی به موقع آن‌ها جلب کنیم.
عقیق:مصطفی بی‌غم مسئول رسیدگی به امور استان‌های دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در گفت‌وگویی با اشاره به بررسی وضعیت مراکز فرهنگی و قرآنی استان‌های آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور اظهار داشت: ما با برقراری ارتباط با نمایندگان استانی در حال بررسی وضعیت کنونی مراکز قرآنی استان‌های زلزله‌زده هستیم.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌ها مراکز قرآنی استان کرمانشاه بیشتر آسیب‌ دیده است، افزود: شهرستان‌های استان کرمانشاه آسیب جدی دیده‌اند و ما سعی داریم توجه مسئولان را برای حمایت از این مراکز و بازسازی به موقع آن‌ها جلب کنیم.
بی‌غم با اشاره به اینکه نحوه حمایت از مراکز قرآنی آسیب‌دیده توسط شورای توسعه باید در جلسه‌ای بررسی شود، گفت: امیدواریم با حمایت‌های مادی و معنوی علاوه بر کاهش اندوه این عزیزان برای بازسازی مؤسسات قرآنی چاره‌اندیشی شود.
وی با بیان اینکه حمایت شورای توسعه از مراکز قرآنی زلزله‌زده منوط به تخصیص اعتبارات است، خاطر نشان کرد: تاکنون اعتباری به ما اختصاص نیافته است و بسیاری از نهادها با کمبود بودجه مواجه هستند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین