عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
با محوریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه:
ستاد مرکزی امور زلزله زدگان غرب کشور با محوریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه تشکیل جلسه داد. شورای عالی نهادهای حوزوی نیز امور اجرایی در ۴ استان زلزله دیده را دنبال می کند.
عقیق:ستاد مرکزی پیگیری امور زلزله زدگان غرب کشور با محوریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش، مسئول دفتر امور اجتماعی-سیاسی حوزه های علمیه، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه، نماینده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، نماینده جامعه المصطفی العالمیه، نماینده تیپ امام صادق(ع)، مسئول روابط عمومی حوزه های علمیه، نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و نماینده مرکز خدمات حوزه های عملیه به عنوان اعضای این ستاد در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در امور کمک رسانی در استان های حادثه دیده، ستادهای استانی تحت اشراف ستاد مرکزی با عضویت اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزه های استانی و برخی نهادهای دیگر راه اندازی شود تا کمک رسانی به صورت بهتر انجام بپذیرد.

«هماهنگی در توزیع و استقرار مناسب طلاب و روحانیون و انجام توجیهات لازم»، «دریافت حمایت های طلاب اعم از نقدی و غیرنقدی و تحویل آنها به نهادهای مسئول توزیع به نحو شایسته»، «رسیدگی به امور دینی و تبلیغی مردم و انجام مشاوره های لازم توسط مبلغان»، «ساماندهی تبلیغ و ابلاغ انواع محتواهای تبلیغی با بنرهای مناسب جهت آرامش روحی مردم و توجه به معنویات»، «خدمات به عموم مردم اعم از شیعه و سایر مذاهب اسلامی»، «جذب و اعزام طلاب و روحانیون به مناطق حادثه دیده» و ... بخشی از مصوبات این ستاد بوده است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین