عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به نمایندگی از ائمه جماعات استان تهران حادثه تلخ زلزله غرب کشور را به هموطنان داغدیده تسلیت گفت.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پیامی به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد استان تهران، مصیبت جانگداز زلزله غرب کشور را به خانواده‌های عزیزان از دست رفته تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه، قالوا انالله و انا الیه راجعون
زلزله مهیب در منطقه غرب میهن عزیزمان ایران، به ویژه در استان قهرمان‌پرور کرمانشاه و بالاخص دیار دلاورخیز و شهیدپرور سرپل ذهاب که به فقدان و جراحت و بی‌خانمانی صدها هموطن عزیز و دردمندمان منجر شد، قلوب همه ما را جریحه‌دار کرد.
عزیز سر پل ذهاب، نمونه‌های پایداری و مقاومت ملت ما در دفاع هشت ساله هستند، عزیزانی که با تمام وجود در مقابل هجمه دشمن ایستادند و بمباران‌های دشمن را با ایمان و مقاومت مثال‌زدنیشان تاب آوردند و پشتیبان حماسه آفرینان حماسه بازی دراز و دیگر عملیات‌های رزمندگان اسلام شدند.
این عزیزان صبور و بی‌ادعا و مظلوم، امروز و در عرصه دیگر از امتحان‌های الهی، بیش از هر زمان، چشم انتظار خدمت‌رسانی سریع نهادها و دستگاه‌های ذیربط و کمک‌های همه جانبه مردم مهربان و مؤمنمان هستند.
اینحانب به نمایندگی از ائمه معزز جماعات و فعالان مساجد استان تهران، آمادگی مساجد استان را برای ایفای هرگونه نقش موثر در کاهش آلام هموطنان داغدیده و دردمندمان اعلام می‌دارم و این مصیبت جانگداز ملی را به خانواده‌های عزیزان از دست رفته تسلیت گفته و برایشان صبر و اجر و پاداش رحیمانه خداوند کریم را تمنا دارم و برای مجروحان دردمند این واقعه تلخ، شفای عاجل و برای عموم مردم صبور آن منطقه، التیام روحی و جبران الهی را خواستارم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین