عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
در ایام دهه پایانی ماه صفر؛
مشهد- همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر همایش نونهالان حسینی در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
عقیق:همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و ایام رحلت جانگذار پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) همایش نونهالان حسینی با حضور ۲ هزار دانش‌آموزان مناطق هفت گانه مشهد و تبادکان در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

این مراسم با تلاوت امین عباس ایزدی یکی از قاریان برتر نوجوان شروع شد و در ادامه سروش احمدی مداح نوجوان به مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت. 

در ادامه حجج اسلام المسلمین کرامتی و دوستی و تدین کارشناسان دینی و مجری برنامه های کودکان در حرم رضوی برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان برگزار کردند.

همچنین در این مراسم ۸ نفر از دانش آموزان به نمایندگی میثاق نامه را قرائت و در جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) عهد بستند تا در راه علم و پیشرفت و اجرای دستورات دینی عمل کنند. 

شهرام تدین کارشناس و مجری برنامه های کودکان حرم مطهر رضوی در حاشیه این همایش بیان کرد: برگزاری برنامه مذهبی ویژه کودکان در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) علاوه بر اینکه لحظات خوب و خاطره انگیزی برای آن‌ها فراهم می کند موجب می شود کودکان از نزدیک با فضای معنوی و روحانی حرم بیشتر آشنا شوند. 

وی با بیان اینکه ۱۵ سال در زمینه برنامه های فرهنگی کودک در حرم رضوی فعالیت می‌کند گفت: هر چیزی که در دوران کودکی به فرزندانمان آموخته شود در جان و روح آن‌ها جاری و ساری می شود از این رو مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین زمان برای تعالیم آموزه های دینی به کودکان است.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین