عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید نادر پور از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
عقیق:شهید بهمن نادر پور در سال 1343 در شهرستان شاهین دژ دیده به دنیا آمد و تحصیلات خویش را تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد و در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید بهمن نادرپور در خانواده ای مذهبی و متدین تربیت یافته بودند ، اهمیت زیادی به نماز و مراسمات مذهبی می دادند. ایشان معتقد به ولایت فقیه و عاشق آرمان حضرت امام(ره) بودند. جهت لبیك به فرمان جهاد بنیانگذار جمهوری اسلامی به عضویت سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمدند و به كمك رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل شتافتند.
شهید معظم نادرپور رشادت های فراوان در مناطق كردستان و جبهه های جنوب كشور در قسمت های مختلف از جمله فرماندهی عملیات سپاه بوكان و معاونت گردان سپاه اشنویه و غیره از خود نشان داده اند. وی فردی خوش اخلاق و نیكو سخن و راست گفتار بود و در بین دوستان و آشنایان و همرزمان خود الگوی اخلاق و جایگاه خاصی داشتند.
كلام مادر بزرگوار شهید والامقام حاكی است كه شهید گفته است: من شهید خواهم شد و بعد از من صبور و بردبار باشید.
ایشان به مدت 40 روز نامزد شده بودند كه عروسی خود را در حجله نبرد خونین و دیار عارفان یافتند و در تاریخ 1364 به دیدار معشوق شتافت و به دست ضدانقلابیون داخلی جام شهادت را سر كشید و در جنت عدن مسكن گزید و پیكر پاكش در مزار شهدای شاهین دژ مدفون است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین