عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
زائر پاکستانی:
مدثر عباس زائر اهل پاکستان که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را از پیام های راهپیمایی اربعین حسینی عنوان می کند.
به گزارش عقیق، مدثر عباس جوان 16 ساله پاکستانی است که برای اولین بار در راهپیمایی اربعین شرکت می کند. او در خصوص علت حضورش در این راهپیمایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا می گوید: من خیلی دوست داشتم در این راهپیمایی شرکت کنم و اقواممان نیز سال قبل به راهپیمایی اربعین آمدند و به ما از حس و حال این راهپیمایی باشکوه برای ما گفتند و ما هم ترغیب شدیم تا برای اولین بار به این راهپیمایی باشکوه ملحق شویم.

وی در خصوص حس و حال این راهپیمایی بیان می کند: حس و حال این راهپیمایی قابل توصیف نیست و احساسم این است که خارج از این جهان هستم و خیلی خوش حال هستم که امام حسین(ع) من را دعوت کرد تا به قطره ای از این دریای عظیم زائران ملحق شوم.

مدثرعباس با اشاره یه پیام این راهپمایی می گوید: پیامی این راهپیمایی این است که ما آماده و متحد می شویم برای اینکه حضرت مهدی(عج) ظهور کند و ما زمینه ساز ظهورش شویم و به تبع آن تغییرات عظیمی را در جهان رقم بزنیم تا جهان در صلح و آرامش قرار بگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین