عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
کتائب حزب الله از نیروهای مقاومت اسلامی عراق روز جمعه با صدور بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک حمله تروریستی گروه تکفیری داعش به زائران اربعین خبر داد.
عقیق:کتائب حزب الله اعلام کرد نیروهای اطلاعاتی آن اطلاعاتی بدست آورند که داعش قصد حمله به صف پیاده روی زائران در منطقه ای میان دو استان بابل در شمال غرب و الانبار درغرب کربلا را داشت.

بیانیه افزود: نیروهای کتائب حزب الله بر اساس اطلاعات دریافتی بسرعت وارد عمل شده و سه مخفیگاه تروریست های داعش را کشف و منهدم و تجهیزات مربوط به ساخت بمب های دست ساز و سایر لوازم و تجهیزات مرتبط را ضبط کردند.

در ادامه بیانیه تاکید شده است که نیروی مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق بر اساس وظیفه ای که در چارچوب طرح امنیتی سراسری مربوط به تامین امنیت زیارت اربعین بر عهده داشته است، در 43 نقطه بیابانی در مناطق اطراف کربلا که ممکن است از سوی تروریست برای حمله به زائران مورد استفاده قرار گیرد، مستقر هستند.
این دومین بار است که نیروهای امنیتی عراق از کشف حملات تروریستی به زائران اربعین خبر می دهند.

پنجشنبه گذشته نیز اعلام ش: یک حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی در بخش الصویره در شمال استان واسط خنثی شده است.
پیش از این مسوولان سیاسی و مقامات امنیتی هشدار داده بودند که داعش پس از شکست های خفت بار در میدان نبرد در عراق و سوریه ممکن است به حرکت های بزدلانه علیه زائران اربعین دست بزند.
پیاده روی میلیونی اربعین امسال تاکنون حادثه امنیتی نداشته است.


منبع:برنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین