عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
عالم اهل سنت مطرح کرد:
امام جمعه موقت مهاباد گفت: دشمنان از اتحاد ملت ایران و عراق واهمه دارند و اجتماع اربعین که با اتحاد این دو ملت گره خورده است این ترس را در دل دشمنان بیشتر کرده است.
عقیق:با بیان اهداف قیام امام حسین (ع) و آثار و برکات آن برای جامعه امروز،  اظهار داشت: امام حسین (ع) در زمان خود در مقابل ظالمان ایستادگی کرد و این درسی است که امروز ما نیز باید آن را به خوبی درک کنیم و در مقابل ظالمان و دولت‌ها و حکومت‌های فاسد مقابله کنیم.

این عالم اهل سنت ادامه داد: امام حسین (ع) در آن زمان برای احقاق حق و با هدف امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و آن آرمان امروز توسط ملت مسلمان ایران و برخی از ملت‌های مسلمان آزاده همچنان پایدار و زنده است.

وی افزود: اینک ملت‌های حق طلبی همچون مردم مسلمان ایران و عراق پیام امام حسین (ع) را به خوبی درک کرده‌اند و  با پیاده‌روی در اربعین حسینی نشان دادند که به عنوان یک سرباز حسینی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر آن حضرت در حرکتند و عشق و علاقه به آن حضرت را با تحمل رنج سفر با پای پیاده و حتی گاهی پای برهنه به جان می‌خرند.

امام جمعه موقت مهاباد خاطر نشان کرد: بزرگترین و مهمترین پیام این پیاده‌روی اتحاد ملت بزرگ ایران با یکدیگر و همچنین با ملت عراق است، اتحادی که دشمنان همیشه از آن واهمه داشتند و تلاش کرده‌اند که با هر ترفندی آن را از بین ببرند، اما به فضل خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و آگاهی ملت ایران اسلامی این اتحاد همچنان محکم و ناگسستنی باقی‌ مانده است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین