عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
فرمانده انصارلله حشدالشعبی:
فرمانده انصارالله حشدالشعبی با بیان اینکه حرکت سفیران کریمه رشد روحیه ایثار و فداکاری موکب‌ها را به دنبال دارد، گفت: مردم عراق به حضرت معصومه سلام‌الله علیها و موکب آستان بانوی کرامت عنایت خاصی دارند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین سید غالب الموسوی  در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه زیارت امام حسین علیه السلام عاملی برای ایجاد وحدت در میان امت اسلامی است، اظهار کرد: امام حسین علیه‌السلام مردم را از ملیت‌های مختلف در مسیر پیاده‌روی گردهم آورده است.

وی با تاکید بر اینکه مردمی بسیاری از کشورهای پاکستان، لبنان،‌ کویت و ایران در حرکت اربعین حسینی سهیم هستند، اضافه کرد: مردم، هر آنچه را که در توان دارند برای خدمت به امام حسین علیه‌السلام به میدان آورده‌اند.

فرمانده انصارالله حشدالشعبی خاطرنشان کرد: موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها برنامه‌های خدماتی و فرهنگی مطلوبی را دنبال کرده و معنویت به خوبی در میان خادمان این موکب قابل مشاهده است؛ همان طور که عتبه‌های حسینی، عباسی و علوی در نقاط مختلف عراق خادم زائران اربعین هستند آستان‌های دیگر به ویژه آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز می‌تواند با خدمت‌رسانی مطلوب خادم زائران باشند.

وی با بیان اینکه حرکت سفیران کریمه رشد روحیه ایثار و فداکاری موکب‌ها را به دنبال دارد، گفت: مردم عراق به حضرت معصومه سلام‌الله علیها و موکب آستان بانوی کرامت عنایت خاصی دارند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین