عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مجاهد حشد الشعبی:
ابراهیم حبیب عضو حشد الشعبی گفت: با صدور فتوای جهاد از سوی آیت الله سیستانی در سال ۲۰۱۴ به حشد الشعبی پیوستم و اولین بار بدون هیچ آموزشی به جایی که صدام حسین دستگیر شده بود، رفتیم و به جهاد پرداختیم.
عقیق:پیاده روی عظیم اربعین حسینی کلکسیونی از حضور افراد و اقشار و شخصیت های مختلف در یک اجتماع دینی و به صورت منسجم است.
اگر به میان زائران رفته و با آن ها به صحبت بنشینیم، می بینیم که از هر قشر و گروهی هر کسی که در توانش بوده در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده و یا از زائران حسینی پذیرایی می کند.
همان طور که در میان موکب های عراقی واقع در کربلا بازدید می کردم و با آن ها گفت و گو داشتم، به موکبی برخوردم که چند تن از خادمان آن، از اعضای حشد الشعبی با همان بسیج مردمی عراق بودند.
با سه نفر از آن ها صحبت کردم و با مطرح کردن سوالاتی به دنبال نگاه آن ها به تمدن اسلامی که به عنوان یک آرمان در نظام اسلامی قرار گرفته است، بودم؛ هر سه نفر اهل بصره بودند.
آیت الله خامنه ای انسانی بصیر و بزرگ است/ اگر عامل انتحاری به میان زائران بیاید، او را در آغوش می گیرم
ابراهیم حبیب گفت: با صدور فتوای جهاد از سوی آیت الله سیستانی در سال ۲۰۱۴ به حشد الشعبی پیوستم و اولین بار بدون هیچ آموزشی به جایی که صدام حسین دستگیر شده بود، رفتیم و به جهاد پرداختیم.
وی ادامه داد: بعد از اتمام این عملیات، عملیات دیگری را انجام دادیم و تازه بعد از این همه به پادگانی برای فراگیری آموزش های نظامی رفتیم.
این مجاهد عراقی با اشاره به اینکه بعد از آموزش نیز به مناطق مختلفی رفتیم و با انجام عملیات، مناطق را از چنگ داعش در آوردیم، بیان کرد: آیت الله خامنه ای یک مرجع شیعه و انسانی متفکر و بصیر است؛ همچنین سردار سلیمانی برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جهاد می کند و انسانی بسیار شجاع است که در جبهه مقاومت فعالیت دارند.
ابراهیم حبیب در پایان خاطر نشان کرد: الان اگر یک عامل انتحاری به میان جمعیت عزاداران حسینی بیاید و قصد عملیات تروریستی داشته باشد، او را بشناسم، به سرعت او را در آغوش می گیرم.
با اسرائیل می جنگیم/ با تجزیه عراق مخالفیم
در ادامه، ابو مصطفی به خاطرات خود از دوران جهاد همراه با اعضای حشد الشعبی اشاره و بیان کرد: در دو جنگ مرتبط با سامرا و حرمین عسگرین شرکت کردم.
وی در مورد جنگ احتمالی با رژیم صهیونیستی نیز افزود: همان طور که آن ها می خواهند با ما بجنگند، ما هم با آن ها می جنگیم.
این جهادگر عراقی در مورد ادعای جدایی طلبی کردستان عراق، عنوان کرد: ما آرزو داریم عراق یکپارچه باشد و از تحزیه طلبی و از اینکه هر کسی برای خودش مانند کردستان استقلال بخواهد، راضی نیستیم.
اولین کسی که به کمک ایران آمد، آیت الله خامنه ای بود
حیدر جابر، دیگر جهادگر عضو حشد الشعبی، اظهار کرد: در سامرا برای جهاد و مقابله با تکفیری ها حضور داشتم؛ شروع فتواها از سوی آیت الله خامنه ای و سیستانی بود و مسلمانان در عراق و سوریه به دفاع از حریم آل الله پرداختند.
وی افزود: بعد از صدور فتوای آیت الله سیستانی جوانان انقلابی عراق جهت مبارزه به داعشی ها به میدان جنگ رفتند و دوش به دوش با هم برای مقابله با تکفیری ها حرکت می کردند.
این جهادگر عضو حشد الشعبی ادامه داد: اولین کسانی که به کمک عراق آمدند ایرانی ها و شخص آیت الله خامنه ای بودند و سردار سلیمانی نیز مجاهدانه به کمک ما آمدند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین