عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
طرح زیارت نیابتی امام حسین علیه‌السلام به همت عوامل تولید برنامه تلویزیونی «دلدادگان» مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر نجف به کربلا اجرا می‌شود.
عقیق: با نزدیک شدن به اربعین حسینی جمعیت زائران امام حسین علیه‌السلام در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا در حال افزایش است و هرکسی تلاش می‌کند تا خود را با رودخانه خروشان مسیر پیاده‌روی همراه کند.

در حرکت اربعین حسینی مشتاقانی نیز هستند که به دلایل مختلف نتوانستند در جمع زائران حسینی حضور یابند و در این راستا برنامه تلویزیونی دلدادگان که به صورت زنده از موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام از شبکه نور استان قم پخش می‌شود اقدام به اجرای طرح زیارت نیابتی کرده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در طرح زیارت نیابتی امام حسین علیه‌السلام می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۳۰۰۰۲۵۱ پیامک کنند تا آنها نیز در ثواب زیارت امام حسین علیه‌السلام شریک شوند.

لازم به ذکر است، تاکنون بیش از سه هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند و همچنان این آمار در حال افزایش است.

برنامه «دلدادگان» هر شب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا روز اربعین حسینی از موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا به روی آنتن شبکه نور استان قم می‌رود.



منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین