عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
استاندار ایلام:
استاندار ایلام با اشاره به اینکه امسال روان‌ترین تردد زائران را در مرز مهران داشتیم، گفت: تعداد زیادی از موکب‌های مرز خسروی به کمک ما در مرز مهران آمده‌اند.
به گزارش عقیق؛ قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امسال روان ترین سال تردد زائران اربعین در مرز مهران بود، اظهار داشت: ازدحام جمعیت کاملا کنترل و مدیریت شد و دقیقا به تعدادی که باید حضور پیدا می کردند راهنمایی و جهت دهی شدند.

وی با بیان اینکه گیت های خروجی بیشتری اضافه شد و همین امر روند تردد را آرام کرد، تصریح کرد: موکب ها نیز با امکانات بسیار خوبی در اختیار زوار بودند؛ نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح وسیعی حضور داشتند و زوار را هدایت می کردند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در پشت گیت ها لایه هایی پیش بینی شده بود تا زائران غیرقانونی و غیرمجاز جداسازی شوند، افزود: تعداد کمی هم از مبادی غیرمجاز می خواستند حرکت کنند که مدیریت شدند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه برای بازگشت زائران نیز یک مجموعه خوبی با همکاری سپاه، حج و زیارت، بخش خصوصی، مساجد، تکایا و مدارس فراهم شده و به اندازه کافی جا برای اسکان و استراحت زائران وجود دارد، ادامه داد: تعداد زیادی موکب از مرز خسروی به کمک ما در مرز مهران آمده اند و مجموعه بهداشت و درمان تمهیدات خوبی پیش بینی کرده و بعید است مشکلی پیش بیاید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین