عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
فیلم سینمایی با مضمون کمدی ـ موزیکال در آستانه اربعین حسینی و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بر پرده سینماها می‌رود.
عقیق:فیلم سینمایی «خالتور» که اکران آن قبل از ایام عزاداری امام حسین (ع) با نظر مدیران ارشاد به تعویق افتاد و اکنون در آستانه اربعین حسینی روی پرده می‌رود.
این در حالی است که سوی محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی طی نامه‌ای خطاب به همایون اسعدیان رییس شورای صنفی اکران، خواستار اقدام متقضی شورا در همزمان نشدن اکران اینگونه فیلم‌ها با ایام سوگواری شده بود.
در متن نامه مدیرکل سینمای حرفه‌ای خطاب به رییس شورای صنفی اکران آمده است: «از آنجایی که نمایش فیلم‌های شاد و طنز در ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان شایسته و جایز نمی‌باشد و در حال حاضر در خصوص برخی فیلم‌های سینمایی به احتمال قوی این همزمانی صورت خواهد گرفت لذا خواهشمند اقدامات مقتضی در این خصوص صورت گیرد.»
با این حال، فیلم «خالتور» با مضمون کمدی موزیکال که در تبلیغات خودش را به عنوان یک فیلم «بزن و بکوب» یاد می‌کند، در آستانه اکران قرار گرفته و از امروز پیش‌فروش بلیت این فیلمِ بدون سرگروه آغاز شده و درست همزمان با اربعین حسینی این فیلم با سرگروه قدس ادامه اکران خواهد داد.
در خلاصه این فیلم آمده است که خالتور یک افشاگری طنازانه از پشت پرده زندگی موزیسین‌ها است که مدام می‌خواهند سراغ شش و هشت نروند!
شاید بهتر بود شورای صنفی نمایش تصمیمی برای به تعویق انداختن اکران فیلم اتخاذ می‌کرد تا پس از ایام حزن و سوگواری به نمایش در آید.


منبع:مشرق

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین