عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد:
سخنران موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: امروز عظمت اربعین به موجی تبدیل شده است که مردم از همه کشورهای جهان و حتی غیر مسلمانان تلاش می‌کنند تا با پای پیاده خود را به کربلا برسانند و در جمع زائران حسینی حضور پیدا کنند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد شب گذشته در جمع عزاداران حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ با بیان اینکه خون امام حسین علیه‌السلام هیچگاه از جوشش نخواهد افتاد، اظهار کرد: ایشان به فرزند خود فرمودند که خون من هیچگاه از جوشش نخواهد افتاد تا وقتی که به ظهور حضرت مهدی(عج) متصل شود.
وی با اشاره به اینکه از منظر امام حسین علیه‌السلام دنیا پوچ است، بیان کرد: اگر کسی به دنبال دنیا حرکت کند به بیراهه رفته و تاریخ گواه این موضوع است و ما شاهد این هستیم که حتی یک اثر از بنی عباس وجود ندارد.
این سخنران مذهبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریان اربعین نماد شبیه‌سازی از زمان ظهور حضرت مهدی(عج) است، افزود: یکی از نشانه‌های ظهور فراوانی نعمت و رفتن رنج و غم و آسیب‌ها از دل مردم است و ما در اربعین مشاهده می‌کنیم که همه به فکر خدمت هستند و هیچکس سختی را حس نمی‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد گفت: امروز عظمت اربعین به موجی تبدیل شده است که مردم از همه کشورهای جهان و حتی غیر مسلمانان تلاش می‌کنند تا با پای پیاده خود را به کربلا برسانند و در جمع زائران حسینی حضور پیدا کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین