عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
پرویز فتاح با حضور در غرفه عقیق:
ما همه خودمان را مدیون مدافعان حرم میدانیم و واقعا این آسایش و آرمش کشورمان در زمانه ای که دنیا و منطقه غرب آسیا ناامن است، مرهون مدافعانی است که خالصانه از حریم اهل بیت و کشور دفاع می کنند. به فضل خدا این خونها نتیجه داده است و آخرین برگ نابودی داعش در حال وقوع است و منطقه به سمت آسایش پایدار می رود.

عقیق: پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی با حضور در غرفه عقیق در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها ضمن ادای احترام به مقام شهدای مدافع حرم گفت: ما همه خودمان را مدیون مدافعان حرم میدانیم و واقعا این آسایش و آرمش کشورمان در زمانه ای که دنیا و منطقه غرب آسیا ناامن است، مرهون مدافعانی است که خالصانه از حریم اهل بیت و کشور دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا یکی از همکاران ما در قم یعنی آقای نبی لو به شهادت رسید، گفت: روزی که لین شهید می خواست به سوریه برود، نزد من آمد و من امضای اعزام او را دادم و با او شوخی کردم که میروی و شهید می شوی و من برایت مراسم ختم میگیرم، ایشان رفت و زخمی شد و دوباره رفت و به شهادت رسید و ما هم مانع همکارانی که داوطلب بودند نشدیم.

فتاح تاکید کرد:به فضل خدا این خونها نتیجه داده است و آخرین برگ نابودی داعش در حال وقوع است و منطقه به سمت آسایش پایدار می رود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین