عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
در غرفه عقیق مطرح شد
چقدر خوب است که وقتی مهمان عراقی ها می شوند، یک هدیه ی کوچکی برای این خانواده ها تهیه کنند. حتی یک بسته ی شکلات که این کار، هم قدردانی است و هم یک نشانه ی وحدت و برادری بین ایرانی ها و عراقی ها.

عقیق: در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ، حجت الاسلام شیخ محمد دغانلو از وعاظ کشور با حضور در غرفه عقیق دقایقی نیز با خبرنگار ما گفت و گو کرد.


وی با اشاره به موضع دفاع از حرم گفت: موضوع مدافعان حرم در سال های اخیر، از رویش های انقلاب اسلامی است .  جوانان این کشور  توفیق دارند که از حرم اهل بیت، حرم حضرت زینب کبری(س) و شهر شام و دمشق که حرم اهل بیت هست، دفاع کنند. اما مدافع حرم بودن، فقط سلاح دست گرفتن و جنگیدن با داعش نیست!

این سخنران مطرح افزود: یکی از شئون مدافع حرم بودن، شرکت در پیاده روی اربعین است . این رژه ی حسینی، معرفی کربلا و معرفی حماسه ی امام حسین (ع) به جهانیان است. توصیه ای دارم به زائرین امام حسین(ع) که وقتی در این پیاده روی شرکت کرده و شاهد این ماجرا و اهتمام عراقی ها هستند، چقدر خوب است که وقتی مهمان عراقی ها می شوند، یک هدیه ی کوچکی برای این خانواده ها تهیه کنند. حتی یک بسته ی شکلات که این کار، هم قدردانی است و هم یک نشانه ی وحدت و برادری بین ایرانی ها و عراقی ها.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین