عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
حجت الاسلام پناهیان:
حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم رونمایی از کتاب «پادشاهان پیاده» گفت: برترین نوع زیارت اربعین حضور در کاروان‌های زیارتی با محوریت هیأت‌های مذهبی است.
عقیق:کتاب «پادشاهان پیاده» به همت جامعه ایمانی مشعر در همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با حضور مدیران هیأت‌های مذهبی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در این مراسم یادآور شد: برترین نوع زیارت اربعین حضور در کاروان‌های زیارتی با محوریت هیأت‌های مذهبی است چرا که در صورت اجرایی شدن این هدف برنامه‌های مختلف اربعین حسینی به صورت ساماندهی شده دنبال می‌شود و حرکت کاروان‌ها آثار و فواید بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم از کتاب «پادشاهان پیاده» نوشته بهزاد دانشگر و محمدعلی جعفری رونمایی شد.

همچنین بهزاد دانشگر طی سخنانی با بیان اینکه در تهیه این کتاب از گفته‌های شخصیت‌های مختلف استفاده شده است، عنوان کرد: خاطرات بسیاری از غیرشیعیان و غیرمسلمانان در این کتاب جمع‌آوری شده است تا به همگان اثبات کنیم که پیاده‌روی کربلا به افرادی اختصاص دارد که عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هستند.

وی با تاکید بر اینکه شبکه‌های مختلف وهابی و دشمنان شبهات مختلفی در مورد حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: در کتاب « پادشاهان پیاده» به دنبال پاسخ‌گویی به شبهات اربعین حسینی بوده‌ایم اما توانسته‌ایم به نگاه‌های جدیدی در مورد اربعین حسینی نیز برسیم.

نویسنده کتاب «پادشاهان پیاده» خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی از کتاب‌ها فاصله گرفتند در حالی که یکی از رسالت‌های این مجموعه‌ها ترویج فرهنگ کتابخوانی است؛ مسؤولان هیأت‌های مذهبی باید تلاش کنند تا آموزه‌های حسینی را با استفاده از کتاب‌های معتبر به مردم انتقال دهند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین