عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای گمنام یزد:
امام جمعه موقت تهران در یزد با بیان اینکه نفوذ فرهنگی خطرناک ترین نفوذ در کشور است، گفت: این که ترامپ سپاه پاسداران را نشانه گرفت، از الطاف خداوند بود، چون اگر این کار را نمی کرد عده ای در کشور سپاه را نشانه گرفته بودند و به تخریب این نهاد ارزشمند می پرداختند.
عقیق:حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی، شامگاه سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه در یادواره شهدای گمنام و 264 شهید کارمند استان یزد مهمترین ویژگی های دشمنان را تبعیت از ولایت فقیه و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم عنوان و خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی یکی از مهمترین رسالت های ملت، در راستای پایداری از خون این عزیزان است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امروزه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند تا پایه های اعتقادی و دینی مردم را تضعیف کنند، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در این سالها به هر شکلی که توانستند دشمنی خود را با ملت ایران نشان دادند و از هیچ توطئه ای برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکردند.

وی، نفوذ فرهنگی را یکی از خطرناک ترین نفوذها در کشور برشمرد و گفت: نفوذ ریشه های بسیاری دارد که نخستین آن نفوذ شیطان در صفوف ملائکه بود و شیطان بود که اولین محروم ابدی نزد خداوند بود، درصورتی‌که شش هزار سال به عبادت خداوند مشغول بود که این خود می‌تواند عبرتی برای همگان باشد که بالاتر از ملائکه نیستند.

تبعیت از ولایت فقیه؛ راه مصون ماندن جامعه از توطئه ها

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی با اشاره به اینکه راه های بسیاری برای مقابله با توطئه های دشمنان وجود دارد، افزود: یکی از اصلی ترین راه مقابله با آنها، تبعیت از ولایت فقیه است که خود یکی از عوامل خنثی کننده نفوذها و توطئه هاست.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه قدرت نفوذ بسیار بالاست، به گونه ای که در طول تاریخ افراد نفوذی برای منحرف کردن اعتقادات مردم برای خداوند بدل درست کردند و در حال حاضر نیز مرجع بدلی و حتی روحانی انگلیسی در حال حاضر وجود دارد، گفت: افراد نمک نشناس در نهایت رسوا و عیان خواهند شد و به اشتباهات خود پی خواهند برد.

امام جمعه موقت تهران، ترامپ و اوباما را شبیه هم خواند و خاطر نشان کرد: ترامپ بدون هیچ ابایی سخنان خود را می گوید، ولی اوباما به این شکل نبود پس می شود گفت که اوباما خطرسازتر بود و در خفا توطئه های خود را عملی می کرد.

وی ادامه داد: اینکه ترامپ در حرف هایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه گرفت از الطاف خداوند بود، چون اگر این کار را نمی کرد عده ای در کشور سپاه را نشانه گرفته بودند و به تخریب این نهاد ارزشمند می پرداختند، در صورتی که هرآنچه ملت ایران و مسئولین کشور دارند از برکت وجود شهدا و ایثارگری رزمندگان است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین