عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
فرهنگسرای خاوران همزمان با فرارسیدن دهه دوم ماه محرم الحرام، نمایشگاه معرفی «پرده ی عشاق» با رویکرد تجلیل از مفاخر حسینی را برگزار می کند.
عقیق:در این غرفه که در قالب نمایشگاه به همت فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است، سعی شده تا با انتخاب پیرغلامانی از سراسر پایتخت آیین های عاشورایی در مکان های متفاوت با شیوه ها و منش های خاص به تصویر کشیده شود.

از طرفی معرفی شیوه صحیح و اصولی مداحی، معرفی سبک های سنتی عزاداری سرور و سالار شهیدان، زنده نگه داشتن یاد و نام پیر غلامان مرحوم و پیشکسوت، ترویج انتخاب پوشش و اخلاق صحیح مداحی، بررسی اهمیت مطالعه مقاتل و کتب اشعار شاعران آیینی، انتقال عزاداری اصولی و سنتی به نسل جوان و... از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه بوده است.

گفتنی است این غرفه در میدان امام حسین (ع) به صورت نمایشگاهی برگزار می شود که شامل تصاویر برنامه ی پرده ی عشاق در سال 92-93، مستندات، کلیپ و... می باشد.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا پایان مهر ماه سال جاری از ساعت 16:30تا21 میزبان شهروندان بازدیدکننده می باشد.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگسرای خاوران به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین